رونالدو رئال را نجات داد
تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, | 17:41 | نویسنده : محمد ميرابي

لالیگا؛ الچه 1 - 2 رئال مادرید؛ رونالدو مانع از لغزشی دیگر شد!

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم فوتبال رئال مادرید با پنالتی بحث برانگیز دقیقه 5+90 به پیروزی دشواری در خانه حریف خود [الچه] رسید تا اختلاف 2 امتیازی با بارسلونا و اتلتیکو حفظ شود.

رونالدو رئال را نجات داد

ترکیب رئال مادرید: لوپز، راموس، په په، آربلوا، کوئنترائو، مودریچ (کارواخال)، خدیرا، دی ماریا (موراتا)، ایسکو (ایارامندی)، رونالدو، بنزما

ترکیب الچه: هررا، دامیان، لومبان، بوتیا، آلباسار، کارلس خیل، سانچز، روبن پرز، دل مورال (فیدل)، مارکز (بواکیه)، کورو (آدرین)

این دیدار با قضاوت آقای سزار مونیز فرناندز و در مقابل دیدگان 28 هزار تماشاگر آغاز شد؛

برخلاف تصورات این تیم میزبان بود که در نیمه نخست بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و در چند صحنه دیگو لوپز با واکنش های خوب خد مانع از فروپاشی دروازه لوس بلانکوس شد.

کریستیانو رونالدو نیز به مانند همیشه چند ضربه خطرناک را در این نیمه روانه دروازه الچه کرد که هررا هم در این تیم به خوبی دروازه خود را بسته نگه داشت.

در پایان این نیمه راموس از رئال مادرید و بوتیا به همراه مانو دل مورال از الچه کارت زرد دریافت کردند.

با شروع نیمه دوم و در همان دقیقه 51 کریستیانو رونالدو با ضربه آزادی تماشایی توپ را از میان دیوار دفاعی با ارتفاعی کم وارد دروازه هررا کرد تا حساب کار را 1 - 0 کند.

در دقیقه 58 مانو دل مورال جای خود را به فیدل داد و 4 دقیقه بعد هم خاوی مارکز جای خود را به بواکیه داد تا شاید این تیم به بازی برگردد.

در دقیقه 70 هم کارلو آنچلوتی، ایارامندی را به جای ایسکو به بازی فرستاد تا نتیجه به دست آمده را حفظ کند.

در دقایق 68 و 81 بواکیه، بازیکن جوان که در تابستان به صورت قرضی از یوونتوس به لالیگا آمد، دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد تا آه و حسرت هواداران را به دنبال داشته باشد.

در دقیقه 81 مودریچ جای خود را به کارواخال داد و در دقیقه 89 هم موراتا جای دی ماریا به میدان آمد.

در دقیقه 1+90 روی ارسال فیدل از سمت چپ، بواکیه با ضربه سر به خوبی دروازه لوپز را باز کرد تا اتفاقی که نباید، برای آنچلوتی و شاگردانش رخ دهد.

3 دقیقه وقت تلف شده برای این دیدار در نظر گرفته شده بود و به نظر بازی تمام شده می آمد اما در دقیقه 3+90 داور پنالتی بسیار بحث برانگیزی به نفع مادرید اعلام کرد تا این تیم برای کسب 3 امتیاز امیدوار باشد.

در دقیقه 6+90 رونالدو پشت توپ قرار گرفت و در حالی که هررا هم مسیر توپ را به درستی تشخیص داده بود، دروازه را باز کرد.

در دقیقه 8+90 هم کارلوس سانچز با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا بازی بعدی تیمش را از دست بدهد,

بر اساس گزارش سایت طرفداری، این بازی جنجالی در نیمه دوم 6 کارت زرد و یک کارت قرمز برای تیم الچه به همراه داشت و رونالدو هم از رئال مادرید کارت زرد دریافت کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن